Om meg

5-årig utdanning i homeopati og medisin ved NAN. Har jobbet som homeopat siden 1996.

Bachelorgrad ved Akupunkturhøgskolen i Oslo, 2007. Jobbet med akupunktur siden 2006.

Etterutdanning i Kognitiv Terapi Trinn 1 i 2015, i regi av Norsk Kognitiv Forening.

Studietur til Kina sommeren 2006. Gjennomførte 4 uker med akupunkturpraksis ved sykehusene i Nanjing, Kina.

Hovedoppgave i behandling av PCOS ved Akupunkturhøgskolen.

Bacheloroppgave i behandling av nedsatt sædkvalitet ved Akupunkturhøgskolen.

Videreutdanning ved Akupunkturhøgskolen i behandling av muskel og skjelettplager - 2008

Videreutdanning i behandling av gravide ved å følge forelesninger til en av de store kapasiteter på området -  Debra Betts.

Videreutdanning i behandling av infertilitet, hormonforstyrrelser hos kvinner og nedsatt sædkvalitet hos menn ved å følge forelesninger til Jane Lyttleton fra Australia. Akupunktør og urtemedisiner som har spesialisert seg på dette området. Videreutdanning i behandling av kvinner som skal gjennom IVF.

Etterutdanning i behandling av muskel-og skjelettlidelser ved bruk av IMS ad Gunn. Metode utviklet av dr.Chan Gunn i Canada (www.istop.org)

En del enkeltstående kurs innen ME, hjerte-karsykdommer, reumatiske sykdommer, kroniske og vedvarende infeksjoner, ernæring og urter mm.

Utdanning som treningsinstruktør i Norges Idrettsforbund, sertifisert Les Mills Bodybalance-instruktør, sertifisert Functional Moves-instruktør.

Medlem i Akupunkturforeningen og i Norske Homeopaters Landsforbund